بررسی قهوه سازگوسونیک مدل GCM-858
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی برند گوسونیک

برند گوسونیک که برخی آن را با نام گاسونیک (Gosonic) می شناسند ساخت کشور ترکیه می باشد و انواع محصولات لوازم خانگی را با کیفیت بسیار خوب روانه بازار می کند،این برند ترکیه ای با توجه به محبوبیتی که در طی سال های فعالیت خود به دست آورده است امروزه انواع تولیدات خود را به دیگر کشور های جهان صادر می کند.

 

گوسونیک از جمله از برند های محبوب ترکیه ای است که که در سال 1979 در یکی از شهر های ترکیه تاسیس شده است.در حقیقت شاید برای شما جالب باشد که بدانید محصولات برند گوسونیک در کشور چین ساخته می شوند.

برند گوسونیک در ابتدای راه خود معروفیت زیادی نداشت اما با گذشت زمان توانست در صنعت تولید پیشرفت های چشمگیری را به دست آورد و کم کم توانست است وارد عرصه بازار خاورمیانه شود و طرفداران زیادی را از آن خود کرده اند.

لوازم خانگی گوسونیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همین اعتماد به کیفیت باعث شده است تا گوسونیک محصولات خود را با ضمانت و گارانتی 15 ماهه به دست مردم برسانند.در کل می توان گفت که محصولات برند گوسونیک علاوه بر کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش از قیمت متناسبی هم برخوردار هستند.

شما امروز در اعتماد کالا میتوانید تمامی محصولات گوسونیک را به همراه ضمانت شرکتی معتبر محصول در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین قیمت بازار درب منزل خود دریافت کنید و از سفارش خود نهایت لذت را ببرید.

در اعتمادکالا همیشه سعی بر این بوده تا فاصله بین مصرف کننده و تولیدکننده به حداقل برسد.

 

قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858

قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 با توان 450 وات به شما امکان تهیه دو فنجان قهوه خوش طعم و عطر را به آسانی و در زمان کم خواهد داد.این قهوه ساز به دلیل جمع و جور بودن و حجم کم دستگاه کاملا مناسب محیط های کاری و اداری می باشد.

بدنه قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 از جنس فلز و پلاستیک است که ظاهری زیبا به آن بخشیده و تمیز کردن آن را آسان کرده .قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 مجهز به فیلتر قهوه می باشد که قابلیت جدا شدن از بدنه را دارد،این فیلتر در داخل نگهدارنده قهوه قرار می گیرد.

همراه قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 دو فنجان دسته سرامیکی ارائه شده که بر روی صفحه دستگاه و در زیر دهانه خروجی قهوه ساز قرار می گیرند و قهوه پس از آماده شدن داخل آن ها ریخته می شود.

قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 دارای ظرفیت مخزن آب 240 میلی لیتر است که برای آماده سازی دو فنجان قهوه کافی می باشد. درب مخزن متصل به بدنه بوده و به سمت بالا باز می شود. فنجان ها و فیلتر دستگاه را می توان جهت شست و شو در ماشین ظرفشویی قرار داد.

 

طراحی

برند لوازم خانگی گوسونیک که در ابتدا ساخت کشور ترکیه بوده با توجه از سطح استقبال از تولیدات این شرکت با توجه به کیفیت ساخت محصولات ، امروزه این برند با همکاری چین تولیدات خود را بسیار گسترده تر از قبل نموده است. در ادامه این تولیدات برند گوسونیک اقدام به تولید و ساخت قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 در سبد تولیدات خود نموده است.

جنس بدنه قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 از پلاستیک فشرده ABS بوده که هم دارای مقاومت بالا در برابر فشار و هم در برابر ضربات احتمالی دارد.

در روی قهوه ساز درب اصلی تعبیه شده که به سادگی قابل کاربرد می باشد. داخل این درب محل قرارگیری مخزن آب و جایگاه قهوه می باشد.

ظرفیت این مخزن به راحتی قابل ساخت قهوه به میزان ۲۴۰ میلی لیتر یا دو فنجان را دارا می باشد.

قهوه سازگوسونیک مدل GCM-858 از نوع قهوه سازهای فیلتر دائمی بوده این عمر موجب جلوگیری از تهیه فیلتر جداگانه برای این دستگاه باشید . فیلتر دستگاه به راحتی قابل دسترسی و جداسازی بوده که همین عمر باعث سهولت در شستشو و نظافت فیلتر می شود.

این دستگاه قهوه ساز دارای دو عدد فنجان از جنس چینی بوده که به راحتی قابل استفاده در زیر محل خروج قهوه تهیه شده می باشد.

کلید کنترل دستگاه نیز کنار بدنه اصلی تعبیه شده و دسترسی بسیار آسانی دارد.

 

 

عملکرد

قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 دارای توان مصرفی ۴۵۰ وات می باشد. این توان مصرفی که توسط المنت های پر قدرت به مخزن آب دستگاه انتقال میابد به راحتی قابلیت تهیه ۲۴۰ میلی لیتر یا به عبارتی دو فنجان قهوه را دارا می باشد.

عملکرد قهوه ساز بدین گونه بوده که فقط کافی است درون فیلتر دائمی به میزان مورد نیاز قهوه دلخواه خود را ریخته و مخرن آب دستگاه را پر کنید . کلید خاموش و روشن شدن دستگاه در کنار دستگاه قرار داده شده و فقط کافیست آن را روشن و دستگاه به سرعت وارد عمل شده و قهوه مطبوع را به شما تحویل میدهد.

نوع قهوه تولیدی قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 از نوع فرانسه بوده که میتواند این نوع از قهوه را بسیار مطلوب تهیه نماید.

 

 

گارانتی و کیفیت محصولات گاسونیک چگونه است ؟

در رابطه با گوسونیک دوتا سوال پرتکرار گوسونیک ساخت کجاست ، گارانتی و کیفیت محصولات گوسونیک چگونه است وجود دارد . لوازم خانگی گوسونیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همین اعتماد به کیفیت باعث شده است تا گوسونیک محصولات خود را با ضمانت و گارانتی 15 ماهه به دست مردم برسانند .
در کل می توان گفت که محصولات برند گوسونیک علاوه بر کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش از قیمت متناسبی هم برخوردار هستند .

 

 

سوالات متداول

  • ·        محصولات گوسونیک ساخت کشور چین است یا ترکیه ؟

کمپانی برند گوسونیک در کشور ترکیه تاسیس شده است و محصولات خود را در نمایندگی خود در دیگر کشور هایی مانند چین تولید می کنند.

  • ·        مارک gosonic مال کدام کشور است ؟

در پاسخ به سوال مارک گوسونیک مال کجاست باید بگوییم که مارک gosonic متعلق به کشور ترکیه می باشد .

در پاسخ به این سوال که لوازم خانگی گاسونیک ساخت کدام کشور است باید بگوییم که محصولات گاسونیک متعلق به ترکیه می باشند اما محصولات گوسونیک به دیگر کشور های جهان نیز صادر می شود .

  • ·        مارک گاسونیک برای کجاست ؟

در پاسخ به سوال مارک گاسونیک برای کجاست باید بگوییم که برند gosonic متعلق به کشور ترکیه می باشد و اگر سوال شد که محصولات گاسونیک ساخت کجاست همین جواب را باید داد .

 





:: برچسب‌ها: بررسی قهوه سازگوسونیک مدل GCM-858 , کیفیت قهوه سازگوسونیک مدل GCM-858 , خرید قهوه سازگوسونیک مدل GCM-858 , قیمت قهوه سازگوسونیک مدل GCM-858 , فروش قهوه سازگوسونیک مدل GCM-858 ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: